Po prihlásení sa cez konzolu vCentra do daného VM ESMC ako root, logy nájdeme v adresári „/var/log/eset/RemoteAdministrator/Server„
Na vypublikovanie vieme príslušný LOG prekopírovať do adresára “ /var/lib/tomcat/webapps/era/webconsole“ a vtedy sa vieme cez webový prehladač pozrieť na jeho obsah.
Napríklad.: cp /var/log/eset/RemoteAdministrator/Server/trace.log /var/lib/tomcat/webapps/era/webconsole/trace-tuke.log
URL: https://esmc.tuke.sk/era/webconsole/trace-tuke.log
Na webe ESET som našiel KB3674
V ktorom je popis LOG súborov.
Ktoré súbory protokolov môžem použiť na riešenie problémov svirtuálnym zariadením ERA?
Na riešenie problémov s virtuálnym zariadením ERA môžete použiťnasledujúce súbory protokolov:
-
Ak zlyhalo nasadenie virtuálneho zariadenia ERA, nereštartujte zariadenie, ale najskôr skontrolujte tento súbor protokolu:
/root/appliance-configuration-log.txt -
Protokol inštalácieERA Servera:
/var/log/eset/RemoteAdministrator/EraServerInstaller.log -
Sledovacie protokolyERA Servera:
trace.log, status.html alast-error.html, ktoré sa nachádzajú v lokalite/var/log/eset/RemoteAdministrator/Server/ -
Výpisy ERA Servera:
/var/opt/eset/RemoteAdministrator/Server/Dumps/
Komentáre